ریسه مفتولی 10 متری با آداپتور

تزیین فضاهای مختلف برای مراسم خاص یا همینطور برای زیبایی اتاق همیشه میتواند یک چالش هیجان انگیز باشد. در این رابطه همواره نور میتواند معجزه کند و به یک فاکتور خیلی مهم تبدیل شود. نور ها و بازتاب آن ها بر روی فضاهای مختلف میتواند یک فضای هنری ایجاد و کاملا مناسب برای ثبت تصاویر ماندگار هم باشد.

در این میان ریسه ها به خاطر انعطاف پذیری بالا و قابلیت طراحی به هر شکلی که مد نظر ماست میتواند بهترین انتخاب ممکن باشد. با داشتن یک ریسه مناسب و با کیفیت شما دیگر هیچ محدودیتی برای طراحی نور برای یک فضا ندارید و میتوانید از یک میز یا کمد گرفته تا دیوار و سقف و درب را با ریسه ها نورپردازی کنید.

کالایی که اینجا برای فروش قرار داده ایم ، ریسه مفتولی میباشد که طولی برابر با 10 متر دارد. این ریسه همراه یک آداپتور همراه است که موجب میشود بتوانید آن را به هر پریزی وصل کنید و استفاده نمایید. داشتن آداپتور باعث کنترل جریان میشود و موجب میشود برق به صورت مستقیم وارد مدار ریسه نشود که این ماندگاری این کالا را بالا میبرد.

طول این ریسه 10 متر و وزن آن تنها 20 گرم میباشد. ولتاژ مورد نیاز خود که برابر با 4.5 ولت است را از ظریق آداپتوری که همراه آن ارائه میشود میگیرد. این ریسه در هر متر شامل 10 LED میشود که در 10 متر برابر با 100 عدد میشود. این کالا به دلیل نازک بودن سیم مفتولی توانایی نوردهی 360 درجه و در هر زاویه را داراست و دارای سه رنگ سفید مهتابی ، زرد آفتابی و چند رنگ ارائه میشود.

قیمت این محصول 110000 تومان میباشد