پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
فروشگاهفروشگاهفروشگاهفروشگاهتبادل لینک پیج رنک بالاتبادل لینکدوربین مداربستهمتن آهنگدانلود آهنگخرید عینک آفتابیتبادل لینک..... <-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
ست سوزن پاکسازی صورت MILISTEN
قیمت : 70,000  تومان
  خرید پستی

ست سوزن پاکسازی صورت MILISTEN 

سوزن زیبایی چند کاره این ست سوزن آکنه برای پاکسازی آکنه، جوش های سرسیاه، آکنه و آکنه روی صورت استفاده می شود، صورت را دوباره صاف و لطیف می کند، صورت شما را تمیز، صاف و زیباتر می کند.
فولاد کربنی با کیفیت بالا این مجموعه سوزن آکنه از فولاد کربنی با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر خم شدن، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر خوردگی و بادوام است.سوزن تیز است، بنابراین می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.


طراحی بدون لغزش سطح سوزن آکنه با خطوط حکاکی لیزری طراحی شده است، خطوط ظریف هستند که به طور موثر اصطکاک بین دست و سوزن زیبایی را افزایش می دهد، به راحتی نمی لغزد و در دست راحت است. به راحتی میتوان با کمک این ابزار و قابلیت های هر بخش از این ست صورت خود را به بهترین شکل ممکن پاکسازی کنید بدون کمترین آسیب.


طراحی سوزن چندگانه مجموعه سوزن آکنه شامل نوک سوزن مستقیم، قلاب خمیده و سوزن های زیبایی با حلقه دوتایی است. سوزن های زیبایی با سر دوتایی طراحی شده اند. نوک سوزن تیز می تواند به راحتی آکنه، آکنه و جوش های سر سیاه را از بین ببرد. حلقه فشار برای فشردن استفاده می شود. جوش های بالغ، آکنه، آکنه، راحت و آسان برای استفاده.
هر بار که از ابزار سوزن آکنه استفاده می کنید، قبل و بعد از استفاده برای ضدعفونی، تمام ابزارها را با الکل پاک کنید.

قیمت این محصول70000تومان



قیمت : 70,000  تومان
  خرید پستی