پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
فروشگاهفروشگاهفروشگاهفروشگاهتبادل لینک پیج رنک بالاتبادل لینکدوربین مداربستهمتن آهنگدانلود آهنگخرید عینک آفتابیتبادل لینک..... <-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
درب بانکه فلزی
قیمت : 40,000  تومان
  خرید پستی

درب بانکه فلزی

مرتب و زیبا سازی محیط اطراف تاثیری مثبت تر از ذهنیتی که در سر دارید بر آرامش شما خواهد داشت. به عنوان مثال بیایید محیطی تقریبا شلوغ و پر از جزئیات آشپزخانه در نظر بگیریم. پاکیزگی و مرتب بودن کلی محیط جزء واجبات است اما زیبا سازی جزئیات قطعا یکی از آرامش بخش ترین کارهاست. جزئیات در حد درب شیشه مربا، ترشی، حبوبات، ماکارونی، گیاهان خشک و ... . تصور کنید در یخچال یا کابینت را باز میکنید و شیشه هایی با درب های زیبا میبینید.

درب بانکه فلزی، نه تنها به شیشه های مورد استفاده شما زیبایی میبخشد، بلکه با جنس فلزی خود مانع نفوذ هوا و فاسد شدن ماده درون شیشه میشود. همه ما تجربه هدیه دادن بخشی از آشپزی و زحمت خود را به عنوان هدیه به اطرافیان خود داشته ایم، اما همیشه دنبال شیشه هایی با طرح های خاص بوده ایم غافل از اینکه با استفاده از این طرح درب ها در عین سادگی میتوانیم زیبایی و طعم هدیه دهیم. برای وجهه بهتر مغازه و اجناس برای فروشمان نیز همیشه انتظار بهترین ظاهر را داشته ایم اما مگر چقدر میشود روی یک شیشه مربای ساده مانوور داد!؟ خیلی کم! اما با استفاده از این نوع درب ها میتوانیم با کمترین هزینه، زیبا سازی کنیم. برای برندسازی هم گزینه مناسبی است! زیبایی در عین سادگی!

درب های بانکه فلزی در طرح های متفاوت و جنس فلز طراحی و تولید شده اند. در بسته های 6 عددی یکسان بسته بندی شده اند و بسیار با کیفیت و بهداشتی میباشند. بخشی از طرح های این کالا را در تصویر مشاهده میکنید.

قیمت این محصول 40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
  خرید پستی